we zijn weer op een nieuwe plek

5 augustus 2016 - Farellones, Chili

Hallo iedereen, vorig weekend gingen we skiën. Het was heel mistig . We gingen niet helemaal tot de top want het waaide hard. Er lag veel ijs op de piste. mijn zusjes (Lisa en Romi) hebben les gehad. Eerst gingen Daan en ik met mijn vader skiën. Daarna nog een keer met mijn vader . En de laatste keer ging ik alleen met mijn moeder, want mijn broer ging Lisa en Romi helpen met de skiles. Op zondag gingen we naar een klein kerkje in Chillan, meer dan een uur rijden. Op maandag hebben we alleen school gedaan. Op dinsdag ging een vulkaan uitbarsten. We gingen ernaar toe, maar we waren net te laat en zagen alleen nog maar zwart stof op de berg. Op donderdag gingen we op weg naar een ander huisje. ’s morgens hadden we nog school en daarna moesten we 4 uur rijden. We hebben overnacht in een huisje waar heel veel fruit aan de bommen groeide, zoals mandarijnen, citroenen, sinaasappels en avocado’s. Op vrijdag gingen we weer verder rijden naar een ander huisje. We moesten ook 4 uur rijden. We reden eerst naar Santiago, de hoofdstad van Chili, en daarna nog een uur door de bergen. Na 40 haarspeldbochten kwamen we aan bij ons nieuwe huisje in Farellones. Dit huisje ligt vlakbij 3 skigebieden. Toen we bij het huisje aankwamen zagen we condors vliegen. Dit zijn de grootste roofvogels van de wereld en kunnen wel 3 meter breed worden. Doei tot de volgend keer!!!

1. Iris:
    25 augustus 2016
    Weer zo'n leuk verhaal, maar wel veel pech met je knie hoopelijk gaat het snel over .de klas mist je ,we hebben nu juf joice .ze doet met gym veel turnen .juf joice doet ook kait surfen groetjes van iris en van de klas.
  2. Tobias:
    27 augustus 2016
    He Steff, gaat het beter met jou knie? Jammer dat je weg bent gegaan, is het heel leuk daar? Met ons is het wel heel leuk juf Joice is super leuk en grappig ok dag steff beterschap van de klas