een nieuw huis in Chili

29 juli 2016 - Chillán, Chili

Hallo iedereen. Vorige week moesten we veel rijden. Op zaterdag gingen we naar pucon. Pucon ligt in chili. In die rit moesten we langs de grens. Eerst moesten we langs de grens van Argentinië. Dat duurde een half uur. Toen we klaar waren gingen naar de grens van chili. Dat duurde 2 uur. Toen we klaar waren gingen we verder. Even later waren we er. De reis duurde wel 8 uur. We overnachten 1 dag in pucon. De volgende dag gingen we verder naar las trancas, hier wonen we nu. Die rit duurde 5 uur. Het huisje ligt midden in de bergen. Op maandag gingen we barbequen. We aten hamburgers en pizza. Het eten was heel lekker.  Op dinsdag gingen we skiën. Eerst gingen we naar een prinsessen piste, deze piste is voor beginnende skiërs. Toen gingen we pizza eten in een restaurant. Daarna gingen we (Daan, papa en ik) de berg op. We gingen helemaal naar de top van de berg. We gingen in de langste skilift van Zuid Amerika. We gingen 1 keer met mijn vader en 1 keer met mijn moeder. Het was heel leuk.  Op vrijdag gingen we sleeën. Na het sleeën gingen we in een restaurant eten. Het eten was heel lekker. We blijven hier nog één week. Op vrijdag gaan we weer naar een volgend huis vlakbij de hoofdstad Santiago de Chili. Doei tot de volgende keer!!!!

1. Oma Cok:
    2 augustus 2016
    Hallo Steff,
    Wat een stoer verhaal van je, lang rijden, de grens over, veel wachten, slapen in een tent en nu een huis in de bergen, skieen, een lange lift naar de top, lekker eten, barbequen, pizza en hamburgers, allemaal leuke en spannende dingen.
    En dan ga je ook naar school, veel leren van een leuke juffrouw!
    Zal best goed gaan hoor!
    Steff , tot de volgende keer!
    liefs Oma Cok