skieën

22 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

Hallo iedereen. Deze week hebben we leuke dingen gedaan, zoals skiën.  Op zaterdag gingen we skiën op de bergen. We moesten met een lift de berg op. Dat was heel leuk. Eerst gingen we met z’n allen. Toen we een tijdje geskied hadden, gingen we wat eten. Toen we klaar waren met eten gingen we verder. Toen we echt klaar waren met skiën, gingen de jongens (Daan, papa en ik) alleen skiën. Dat was veel leuker want toen gingen we veel harder. Op zondag ging het sneeuwen en we hebben buiten in de tuin een sneeuwpop gemaakt. Op maandag gingen we kaasfondue eten, dat was heel lekker! Deze week hadden we school. Op woensdag gingen de kinderen (Romi, Lisa, Daan en ik) zelf boodschappen doen. Vandaag, vrijdag, ging het ook sneeuwen. Morgen gaan we met de auto naar Chili. Doei tot de volgende keer!!!

1. Oma Cok:
    22 juli 2016
    Dag Steff,
    Wat een leuk verhaal schrijf jij, en wat een leuke dingen doen jullie. Skiën is leuk hè, oma heeft het ook gedaan, maar ik ging denk ik niet zo hard als jij.
    En wat knap dat jullie zelf boodschappen gingen doen, jullie kennen al een beetje Spaans zeker?
    Nu alles inpakken en morgen weer op reis.
    Leuk hoor, ben weer benieuwd naar het volgende verhaal. Lieve groet van Oma Cok
  2. Max:
    23 juli 2016
    Hoi Stef, je mama is je juf? Is ze streng? Ik oet in de vakantie ook iedere dag met mama oefenen. Maar volgende week ga ik op voetbal vakantieplan.
    Skieen lijkt me moeilijk en koud.
    Doei Max