Naam:
Foto’s:
164
Video’s:

Over ons

Ik ben Steff en 9 jaar oud. Ik ben op Curacao geboren en heb daar altijd gewoond. Op Curacao zat ik op de Albert Schweitzer school. Naast voetballen en vissen lees ik graag Donald Duckjes.

Over onze reis

Op 1 juli 2016 vertrekken wij uit Curacao en vliegen naar Bariloche in Argentinie. We hopen dat er sneeuw ligt. Wel een beetje een groot verschil met Curacao... Na een paar weken zullen we doorreizen naar Chili. Dat ligt naast Argentinie. We zullen op verschillende plaatsen in Chili gaan wonen. Het is namelijk een heel lang land met veel verschillende natuur en we willen veel van dat land zien. Ik ben er nog nooit geweest en ben benieuwd hoe het zal zijn. Op deze reisblog kunnen je lezen naar welke andere landen we nog zullen gaan en wat we allemaal meemaken. Na een jaar reizen zullen we naar Nederland gaan.

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Argentinië, Bolivia, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Hongkong, Indonesië, Israël, Nederland, Nederlandse Antillen, Oeganda, Panama, Peru, Suriname, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.