grote pech!!!

15 augustus 2016 - Farellones, Chili

Hallo iedereen, ik heb geen leuke week gehad maar de rest van de familie wel. Op vrijdag ben ik namelijk gevallen met skien en ik zit nu met een soort gekneusde knie op de bank. Straks vertel ik hier meer over.

Vorige week zaterdag gingen we skien. Het was leuk. We gingen iets drinken en en hamburger eten. Er werd ook een wedstrijd geskied en dat was leuk om te zien. Op zondag hebben thuis kerk gedaan. Op maandag gingen we weer naar  school. Op dinsdag gingen we met onze buurvrouw skien. We gingen nu aan de andere kant van de berg skien. Niet allemaal maar alleen Daan en ik. Dat was de eerste keer dat we achter op de berg gingen skien. Op woensdag gingen de jongens (Daan, papa en ik) naar Santiago om boodschappen te doen. Op donderdag hebben we alleen maar school gedaan. Vrijdag kregen we vakantie en gingen 's middags skieen. Er is toen iets ergs gebeurd. Ik ben tegen een paaltje uitgegleden. Ik moest naa  de dokter. Die ging kijken wat er aan de hand was. We denken dat het een gekneusde knie is of een gerekte knie. Op zaterdag ging iedereen skien behalve ik want ik had nog steeds een zere knie. Ik ging cola drinken bij een restaurantje op de piste. Op zondag wilden we naar de kerk gaan maar de weg was afgesloten. We hebben lekker thuis gechilld en zijn 's middags nog naar Santiago gereden. Vandaag (maandag) gingen daan en papa skien en de rest bleef thuis. We blijven tot eind van deze week op deze plek en ik hoop dat ik later van de week nog kan skiën. Eind van de week vertrekken we weer en willen gaan reizen in het Noorden van Chili. Hierover vertel ik later. Doeg tot de volgende keer

1. Oma Cok:
    17 augustus 2016
    Dag Steff, inderdaad wat een pech ,nu zitten in plaats van skiën. Misschien, je hoopt het natuurlijk, kan het vrijdag nog. Ik weet niet wanneer jullie vertrekken?
    Het was wel weer een interessant verhaal, heel leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en wat jullie eten, pizza, patat, big broodje bij de Mac heerlijk en misschien af en toe aardappels, dat vindt papa toch heel lekker? Ik hoop je weer gauw beter bent en kijk uit naar je nieuwe verhaal! Gr Oma Cok
  2. Babette:
    21 augustus 2016