vissen en skiën

8 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

hallo iedereen ,we zijn nu bijna een week in Bariloche. We doen veel leuke dingen,zoals vissen,skiën en voetballen. Gisteren zijn we op een kleine berg geweest, toen we op de berg waren  gingen we wat eten . Ik,Daan,Lisa en Romi aten een croissantje en warme chocolademelk behalve Romi die dronk warme melk. Toen we klaar waren met eten gingen we naar een soort glijbaan. We moesten met de skelter van de glijbaan. Ik deed een race tegen me vader . Ik was veel sneller dan mijn vader. Toen ik beneden was was mijn vader nog maar op de helft. Ik moest hard lachen. Toen mijn vader beneden was zij hij dat hij niet wist hoe je de skelter moest besturen. Daarna gingen we een rondje lopen in de stad. Daan en ik gingen een hengel kopen. Daarna gingen we terug  Om 6 uur gingen we vissen, Mijn vader zag een forel. Ik probeerde hem te vangen , en het lukte me om hem te vangen met de nieuwe hengel. Het duurde heel lang toen ik hem binnen had. Toen de vis bijna bij de kant gaf ik de hengel aan me broer en haalde ik hem er uit. Het  was een regenboog forel, hij was best groot. De volgende dag gingen we skiën, voor de eerste keer gingen we op les . Het was heel leuk. Toen we klaar waren gingen we war eten. Na het eten gingen we weer skiën, maar dit keer gingen Daan en ik alleen skiën. Dat was nog leuker. doei!! tot de volgende keer.

1. Bart:
    10 juli 2016
    Leuk hoor Steff, de dingen die je gedaan hebt!
    Veel plezier!
  2. Dieke:
    10 juli 2016
    Mooie vis, Steff! Lukt het skiën al een beetje?
  3. Oma Cok:
    14 juli 2016
    Hoi Steff,
    Dat vissen in het meer bij jullie huis gaat goed, zelfs een forel gevangen, daar had je een goede hengel en blinker voor! En met de skelter naar beneden was ook spannend, gaat wel hard als ik naar de foto kijk, leuk hoor! Toen naar de sneeuw skiën, zelfs zonder leraar ging het goed! Knap hoor!
    Maar deze week zit je "op school", heb je een leuke juf?
    Steff tot de volgende keer, Oma Cok
  4. Joel:
    16 juli 2016
    Ik vind het heel leuk om jullie verhaal
    Te lezen
    Gaat het met skieën
  5. Sara:
    17 juli 2016
    Hoi Steff,
    Mijn vader zit de tour de France te kijken.
    Vandaag is het bij ons mooi weer en bij jullie?
    Wij gaan volgende week in een tent slapen in Frankrijk .
    groetjes Sara