We zijn er

3 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

Nu zijn we in Bariloche. Bariloche ligt in Argentinië vla naast chile. We vertrokken uit curacao. Anderhalf uur later waren we in Bogota, Bogota ligt in Colombia. Vanaf Bogota gingen we naar Buenos Aires.  Deze vlucht duurde 6 uur. Daar moesten we 5 uur en een half uur wachten. In die tijd gingen we een rondje rijden . We reden langs het duurste hotel van Argentinië, het graf van Eva Perron zij is beroemd omdat ze mensen hielp. Daarna gingen we naar het stadion van Boca juniors ,als je naar foto's zie je een foto dat Daan en ik bij het stadion zijn. Daarna gingen wat eten,ik nam een donut. De donut was best lekker. Daarna gingen we terug naar het vliegveld. We moesten anderhalf uur vliegen naar Bariloche. Toen we op het vliegveld waren moesten we heel lang wachten (meer dan 1 uur) op de auto. Maar hij kwam niet. Toen hebben maar een taxi gehuurd. We zitten midden in de bergen, maast een groot meer. Het is daar heel koud, ongeveer 4 graden. De volgende dag werd ik wakker om 8 uur. Na het eten gingen we hout zoeken voor de openhaard. Toen we aan het zoeken waren zagen we ijs op het water liggen. Daarna gingen we een stukje lopen ,naar de winkel. Wordt vervolgt..

1. Oma:
    4 juli 2016
    lieve steff, Jou verhaal vind ik ook heel leuk. Oma vindt het heel leuk om te weten wat jullie allemaal meegemaakt hebben. Gelukkig dat jullie nu een auto hebben. Het is wel koud daar he. Nu is het in Nederland warm. Wij zitten met Abeltje op het balkon bij Rianne. Ik hoop dat jullie over een weekje weer schrijven. Heel veel liefs van oma.
  2. Henno:
    Hoi Steff,
    Wat een mooi verhaaltje heb je geschreven. Kan je ook schaatsen op het meer? Of is het nog niet koud genoeg in Bariloche?
    groeten,
    Henno
  3. Oma Cok:
    Dag lieve Steff,
    Jullie zijn nog maar net in Argentinië en je hebt al een heel verhaal geschreven, leuk hoor. En wat was het een lange reis, niet zo heel leuk, maar nu weer een huis, en een kachel die wel nodig is, want ik zie dikke jassen en jullie zagen ijs. Van al die nieuwe dingen kunnen jullie weer genieten. Ik ben benieuwd naar je verhalen en vind het heel leuk dat je die schrijft. Spannend, het volgende verhaal. Dag lieve Steff, papa en mama en Romi ook de groeten
  4. Iris:
    4 juli 2016
    Hoi steff wat was dat lang wachten zeg .maar daarna zagen jullie hele mooie dingen.je had een leuk verhaaltje geschreven. ik ben benieuwd naar volgende week groetjes iris.
  5. Bart:
    5 juli 2016
    Hoi Steff,
    leuk om te lezen wat je hebt meegemaakt. Als je gaat skieen, veel succes!
    Het is lastig; dat weet ik uit eigen ervaring!
    Veel plezier daar en groetjes van je neef Bart.
  6. Malin:
    6 juli 2016
    Hoi Daan en Steff, ik ben het Sven! Is het daar koud? Bij ons is het helemaal niet koud nu, we hebben lekker weer. Vinden jullie het jammer dat jullie niet meer in Curaçao zijn? Missen jullie het vissen? Wist je nog vroeger toen ik bij jullie was in de zomervakantie? Is het leuk daar? Zwemmen er vissen in het meer? Ik hoop dat jullie nog leuke dagen kunnen hebben daar. Ik heb al bijna zomervakantie. Zal ik vertellen waar ik heen ga? Ik ga naar Putten met mijn neefjes, daarna ga ik naar Zwitserland waarschijnlijk of misschien naar Frankrijk. En daarna ga ik naar Italië met mijn vriendje Thijmen. Hebben jullie ook nog zomervakantie? Ik ga ook nog een zeilkamp doen. Kunnen jullie ook zeilen? Dat was het. Doei!! Groetjes van Sven, Malin, Jeroen en Eline
  7. Ryan:
    8 juli 2016
    Haai steff hoe vind je het in Chille?
    ik mis je nu al. wij gaan maandag naar Nederland op vakantie!
  8. Rianne:
    8 juli 2016
    he Steff... Leuk verhaal heb je geschreven! Hebben jullie vaak de open haard aan? Ik ben benieuwd of jullie al sneeuw hebben gezien...
    Groetjes van Rianne